Choose language

SEO

I. Защо е необходима Google оптимизация

Целта на Google е да дава най-точните и подходящи резултати всеки път, когато даден потребител направи запитване. Чрез Google оптимизация, страницата ще бъде оптимизирана за достъп и ще подобри представянето си в Google, който е основен източник на посещения в Интернет. Тази оптимизация също значително ще спомогне за адекватното представяне на сайта, а от там и целенасоченото му намиране в Интернет.


II. Как се прави Google оптимизация

Процесът на оптимизация е свързан с постоянна и дълготрайна промяна и проверка на сайта. Услугата се състои в следните основни стъпки:
 

1. Анализ на наличната ифраструктура:
 

  • Анализ на зададени от клиента важни ключови думи;
  • Позициониране на сайта до момента по зададените думи;
  • Изследване на HTML кода на сайта, структурата и дизайна му;
  • Постигнати до момента резултати;
  • Връзки от и към сайта и др.;
     

2. Инсталиране на необходимите инструменти /Google Analitics, Google Web Master tools и други SEO средства/;

3. Анализ на домейните, и евентуални преплитания и показване на двойно съдържание;

4. Анализ на важните ключови думи, според това доколко се приближават тематично до търсенето на потребителите;

5. Промени по инфраструктурата:
 

  • Реализиране на промени по структурата /дизайна/ на отделните страници, ако е необходимо;
  • Промяна на URL-тата на страниците;
  • Изграждане на Google sitemaps;
  • Оптимизиране на външните и вътрешните връзки и оптимизиране на Page Rank-а на страниците от сайта;
  • Оптимизиране на ХТМЛ структурата на страниците;
  • Добавяне на необходимите места на заглавия, ключови думи и описатели;
     

6. Проверка на кода /HTML/ на страниците /валидация/, консултиране и отстраняване на грешки;

7. Промяна в HTML кода, така че да е по-четим за търсачките, и наблягане на определени думи и изрази за всяка страница;

8. Реализиране на различни набори RSS-и за по добра видимост на сайта.


Описаните по-горе етапи се изпълняват в рамките на 1 месец. Следващите етапи се изпълняват, в продължение на 5 месеца:

9. Ежедневен анализ на развитието на сайта и постоянна промяна в описаните по горе точки /леки корекции/;

10. Корекции спрямо постиганатите резултати;

11. Консултация и реализиране на идеи за въвеждане на нов тип съдържание в сайта.

12. Анализ на постигнатите резултати.


III. Какво се очаква да се постигне

Резултатите от Google оптимизацията са, че ресурсите на Интернет страницата ще бъдат видими и правилно представени пред клиентите. Това ще доведе до:
 

  • Присъствие в индексите на Google;
  • Многократно увеличена посещаемост, което означава и повече реални клиенти за компанията;
  • Значително подобрена насоченост на посещенията (това е пряко свързано с продажбите на стоки и услуги).



IV. Примери за постигнати резултати от Google оптимизация

  • http://www.imotibg.com - един от най-добре оптимизираните сайтове за търсачки;
  • http://www.imoti.net – най-добър сайт за търсачките в сферата на недвижимите имоти;
  • http://dariknews.bg – двойно увеличение на посещенията от търсачките след оптимизацията;
  • http://www.aimoti.com – резултат от оптимизацията – 1500 потребителя на ден при начални 200;
  • http://www.digital.bg – над 60% потребители от Google;
  • http://www.cinefish.bg – над двойно увеличение на потребителите влизащи от Google;
  • http://www.hp.most.bg – сайт, отварящ се на 1-ва страница на Google в България за всички модели на HP и парт номера.
Днес потребители използват продуктите на Tara Soft